poniedziałek, 4 marca 2013

Na wesoło o zdrowiu

Razem z nadchodzącą wiosną rozkwitają nasze promujące zdrowie projekty...
Tym razem zapraszamy  uczniów V- IV klas szkoły podstawowej oraz młodzież z z gimnazjum do udziału w 

I Przeglądzie Prezentacji Małych Form Teatralnych 
pod hasłem "Na wesoło o zdrowiu" 




Zapraszamy! Zachęcamy, inspirujemy:

 Niech przemówi ZDROWIE: 

Jestem ważne i potrzebne.
To jest chyba oczywiste.
Więc dlaczego, moi mili,
nie myślicie wcale o tym
i wciąż przez was mam kłopoty?!

Ludzie to mnie nie szanują,
siebie trują, mnie katują.
Piją, palą, tłusto jedzą
I przed komputerem siedzą!

Cóż poradzić na to mogę,
chyba dam gdzieś dalej nogę.
Już jak stracą własne zdrowie, 
wtedy życie im podpowie.

Już poeta mówił kiedyś
o tak wielkim mym znaczeniu, 
lecz wy, trybem swego życia, 
mnie w chorobę chcecie zmienić....
(Joanna Zając)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz